Welkom!

Hallo lieve mensen,

Dit is het blog over mijn reis van Amersfoort naar Santiago van maart t/m juni 2016.
Ik ben in 104 dagen al wandelend, met tasje om, tentje er aan, joelend en jankend in mijn eentje van huis gelopen om aan te komen in de kathedraal.
Met veel plezier heb ik dit blog geschreven en ik zal het ook hier laten staan. Voor herinneringen maar ook als naslagwerk voor mensen die ook denken aan de camino. Lees, leer, vraag, geniet, lach!

En onthoud! Het gaat om de reis, niet het doel.
En dat soort dingen.

HIER vind je mijn eerste blog.

Veel leesplezier.

Liefs,
Zora

Ps. Ik heb het plan wel om mijn blog, maar dan uitgebreider, te bundelen. Maar dat komt nog wel.

IMG_2772

Welkom!

6 gedachtes over “Welkom!

  1. Ha Pelgrim Zora of is het Pelgrima?

    Hoe is het nu zoveel maanden verder? Ben je goed geland? Want zo’n Reis met een Hoofdletter is een Hoogtepunt. Tenminste bij mij wel, ik denk nog dagelijks aan de Camino. Blijf ook steeds andere Pelgrims volgen op FB, op blogs.
    Ben nu wel zo ver dat ik bedacht heb dat ik de volgende reis niet persé naar Santiago hoef. Er zijn zoveel andere bestemmingen, zoals Trondheim, Fatima, Rome….en eigenlijk gaat het niet om de bestemming, het gaat om de Reis
    Maar de Camino blijft in mijn hoofd zitten, onvergetelijk dat lopen door Nederland, België, Frankrijk en Spanje.
    Vooral Frankrijk was erg bijzonder.
    Nou, daar zitten we weer te mijmeren, maar gauw plannen maken voor een volgende onvergetelijke Reis…….

    Groetjes,
    Andrys.

    Like

  2. Chris zegt:

    Hoi Zora, Wat een geweldige leuk verslag, en erg leuk om te lezen! En wat fijn dat je al de tijd hebt om dat te kunnen lopen. Kon je zolang vrij krijgen? Ik loop in mei 2018 van st Jean Pied de Porte naar santiago. Ik kan helaas maar 5 weken vrij kan krijgen van werk. Maar dat moet genoeg zijn hoop ik. En misschien in de toekomst ook een keer van huis. Ik ben erg benieuwd naar je boek. Top prestatie hoor!! Als je tips voor me hebt! ik hoor het graag..:-)

    Like

    1. Dag Chris!
      Ik heb ontslag genomen bij de kroeg die ik werkte en had zo alle tijd en ruimte om te gaan en staan wat ik wilde.
      Ik denk dat vijf weken genoeg is, maar ga alsjeblieft niet haasten. Bezig zijn met doelen of terugkomst is zo zonde van je tijd. Ga, en zie.

      Like

Geef een reactie

